RENDELÉS MENETE
5.1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
5.2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott terméket / terékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
5.3. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja, amennyiben kettő vagy több terméket szeretne vásárolni.
5.4. Amennyiben Felhasználó másik további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a megfelelő kategóriát folytatja a vásárlást az előzőek szerint. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
5.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd a ” tovább a pénztárhoz ” gomra kattint.
5.6. Felhasználó megadja a számlázási adatokat. Amennyiben a szállítás másik címre történik,kipipálja a ” szállítás másik címre ” négyzetet és kitölti a szállítási adatokat.
5.6.1. Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit a ” rendelés jegyzetek ” mezőbe írhatja, vagy e-mailben vagy telefonon jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.6.2. Felhasználó ezen a ponton változtathat a szállítási módon.
5.7. Felhasználó kiválasztja a fizetési módot, melyek a következők lehetnek:
– Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
– Fizetés előre utalással: Ezt a fizetési módot futárral való kiszállítás és személyes budapesti átvétel esetén is válaszhatja.
5.8. Felhasználó egy pipával elfogadja az ÁSZF-et és az Adatkezelési Nyilatkozatot, majd a “Megrendelés elküldése ” gombra kattint.
Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
5.9. A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
5.10. Ha Felhasználó tévedésből más terméket rendelt meg, mint amit szeretett volna, vagy rossz adatokat (pl. kézbesítési címet) adott meg, és ezt utólag veszi észre, haladéktalanul jelezze az ügyfélszolgálati e-mail címen, vagy telefonon a fentebb meghatározott ügyfélszolgálati időben. Fontos, hogy ezt haladéktalanul tegye meg, hogy a teljesítés megkezdése előtt Szolgáltató korrigálhassa a megrendelést. A megrendelés korrigálása esetén Szolgáltató a megrendelés beérkezéséről és/vagy elfogadásáról új visszaigazolást küld a módosított tartalommal, melynek értelmében a módosításnak megfelelően jön létre, illetve – a már korábban elfogadott hibás megrendelés esetén – módosul a termék megvásárlására vonatkozó szerződés.
5.10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.